Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργήστε καινούριο

Ρυθμίσεις

Υποστηριξη

Χρειάζεστε βοήθεια; Είμαστε εδώ για εσάς!

Αρχεία εγκατάστασης για αγορασμένα προϊόντα

Αναζητάτε αρχεία εγκατάστασης για τα προϊόντα σας; Μεταβείτε στον ιστότοπο διαχείρισης πόρων λογισμικού:

Λήψη προϊόντων από onesam.eu

Οδηγίες εγκατάστασης και ενεργοποίησης

Χρειάζεστε βοήθεια με την ανάπτυξη των προϊόντων σας; Διαβάστε τις οδηγίες μας για τα πιο δημοφιλή προϊόντα που προσφέρουμε:

Windows 10 Office 2013 Office 2016 Office 2019 Office 2021

Πληροφορίες μετά την αγορά

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία σας, την παράδοση προϊόντων, την τεκμηρίωση ή κάτι παρόμοιο;

Δείτε τις Συχνές ερωτήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θέλετε να ρωτήσετε σχετικά με άλλα προϊόντα ή χρειάζεστε βοήθεια για κάτι άλλο;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω:

Φόρμα επικοινωνίας

Συχνές ερωτήσεις

Τεκμηρίωση

Πού μπορώ να βρω το τιμολόγιό μου;

Το τιμολόγιό σας βρίσκεται στο συνημμένο αρχείο του email παράδοσης που λάβατε από εμάς. Μπορείτε επίσης να βρείτε τιμολόγια για όλες τις παραγγελίες σας αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Forscope. Απλά αναζητήστε Οι παραγγελίες μου στη σελίδα Επισκόπηση.

Έλαβα την παραγγελία μου, αλλά θα ήθελα να κάνω αλλαγές στο τιμολόγιο. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές στο τιμολόγιο που λάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πού μπορώ να βρω τα κλειδιά των προϊόντων μου;

Τα κλειδιά για αγορασμένα προϊόντα βρίσκονται στο πιστοποιητικό που είναι συνημμένο στο email παράδοσης της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν βλέπετε το email στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Ο λογαριασμός μου

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στη Forscope και έπειτα κάντε κλικ στο Αλλαγή κωδικού πρόσβασης πάνω δεξιά στη σελίδα Επισκόπηση. Θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα όπου μπορείτε να ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου (π.χ. αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση χρέωσης κλπ.);

Για να αλλάξετε τα στοιχεία σας, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Forscope και έπειτα κάντε κλικ στο Το προφίλ μου πάνω δεξιά στη σελίδα Επισκόπηση.

Παραγγελίες προϊόντων και παράδοση

Πού μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Κάθε φορά που αλλάζει η κατάσταση της παραγγελίας σας, θα λαμβάνετε ένα email που θα σας ενημερώνει σχετικά. Μια άλλη επιλογή είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στη Forscope και έπειτα να αναζητήσετε Οι παραγγελίες μου στη σελίδα Επισκόπηση.

Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να φτάσουν τα προϊόντα μου;

Η παράδοση των προϊόντων διαφέρει ανάλογα με το προϊόν που αγοράσατε. Μπορεί να λάβετε τα προϊόντα σας μέσα σε 5 λεπτά ή σε περίπου δύο εργάσιμες ημέρες. Μπορείτε να ελέγξετε τον χρόνο παράδοσης για κάθε προϊόν στην περιγραφή του εν λόγω προϊόντος.

Εάν έχετε αγοράσει ένα προϊόν με ταχεία παράδοση (5 λεπτά) και ένα προϊόν με κανονική παράδοση (1-2 εργάσιμες ημέρες) στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας, θα παραλάβετε τα προϊόντα σας σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Από πού μπορώ να κατεβάσω το λογισμικό μου;

Μπορείτε να κατεβάσετε το λογισμικό σας από τον ιστότοπο διαχείρισης πόρων λογισμικού onesam.eu. Συνδεθείτε με τον αριθμό παραγγελίας και το email σας και θα δείτε μια λίστα με τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει στην αριστερή πλευρά της σελίδας. Κάντε κλικ σε κάθε προϊόν για να δείτε περαιτέρω οδηγίες.

Η επιλογή σας προστέθηκε στο καλάθι