Office 2013 Home and Business
- αγγλικά
- γερμανικά
- γαλλικά
- ιταλικά
- πορτογαλικά
- ισπανικά
- ρωσικά
- βουλγαρικά
- τουρκικά
- κροατικά
- + αρκετές άλλες γλώσσες
Έχουμε μια καλύτερη εναλλακτική λύση:
Office 2013 Professional PlusΕναλλακτικό προϊόν
Office 2013 Professional Plus
Κερδίστε περισσότερα για την ίδια ή χαμηλότερη τιμή!
Ζητούμενο προϊόν
Office 2013 Home and Business
- Μεταβιβάσιμο (ενεργοποίηση τηλεφώνου)
- Για 1 συσκευή
- Περιέχει: Word, Excel, PowerPoint, OneNote και Outlook
- Χωρίς ημερομηνία λήξης
- Συμβατό με το λειτουργικό σύστημα των Windows
- Συνιστάται για Windows 10 ή παλαιότερα λειτουργικά συστήματα
Εναλλακτικό προϊόν
Office 2013 Professional Plus
- Μεταβιβάσιμο (online ενεργοποίηση)
- Για 1 συσκευή
- Περιέχει: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath και Lync
- Χωρίς ημερομηνία λήξης
- Συμβατό με το λειτουργικό σύστημα των Windows
- Συμβατό με υπηρεσίες απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας (RDS)
- Συνιστάται για Windows 10 ή παλαιότερα λειτουργικά συστήματα
- Μεταβιβάσιμο (ενεργοποίηση τηλεφώνου)
- Για 1 συσκευή
- Περιέχει: Word, Excel, PowerPoint, OneNote και Outlook
- Χωρίς ημερομηνία λήξης
- Συμβατό με το λειτουργικό σύστημα των Windows
- Συνιστάται για Windows 10 ή παλαιότερα λειτουργικά συστήματα
- Πιστοποιητικό λογισμικού
- Τεκμηρίωση σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ
- Επιβεβαίωση αγοράς (τιμολόγιο)
- Αρχείο εγκατάστασης για λήψη
Επίσης προτείνουμε
Office 2013 Home and Business
Microsoft Office Home & Business 2013 είναι η παραδοσιακή σουίτα λιανικής που έχει άδεια χρήσης για έναν υπολογιστή. Αυτό το Office περιλαμβάνει τις βασικές εφαρμογές Word, Excel, PowerPoint, και OneNote όπως επίσης και Outlook.
Το Office 2013 επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στα έγγραφά τους από οποιαδήποτε συσκευή, ανά πάσα στιγμή. Δημιουργήστε το δικό σας λογαριασμό Microsoft και εργαστείτε στα έγγραφά σας ιδιωτικά, παρά το γεγονός ότι βρίσκεστε σε κοινόχρηστο υπολογιστή! Επιπλέον, με το cloud online του OneDrive, μπορείτε τώρα να ανεβάσετε και να μοιραστείτε με ασφάλεια τα αρχεία σας.
Λοιπόν, τι είναι καινούριο;
Το Word έχει μια νέα καρτέλα Σχεδιασμός στην καρδέλα του που διευκολύνει την εφαρμογή διαφόρων χαρακτηριστικών μορφοποίησης και την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο συνδέονται μεταξύ τους.
Το Excel βελτιώθηκε με τη συμπερίληψη μερικών πιο διαισθητικών χαρακτηριστικών όπως το QuickAnalysis. Αυτή η λειτουργία σας δίνει τη δυνατότητα να βρείτε τα κατάλληλα εργαλεία για τα δεδομένα σας και να κάνετε προεπισκόπιση των αλλαγών σας πριν τα εφαρμόσετε.
Το PowerPoint παρουσιάζει μια ποικιλία βελτιώσεων που σας προσφέρουν την ευελιξία να προσαρμόσετε το σχέδιο της παρουσίασής σας περισσότερο απ'ότι πριν. Εξαιρετικά διασκεδαστικό είναι να αλληλεπιδράσετε με τα έγγραφά PowerPoint σας σε συσκευές αφής, καθώς μορείτε τώρα να πατήσετε, να μετακινηθείτε, να μεγενθύνετε και να περιηγηθείτε στις παρουσιάσεις σας.
Το OneNote σας δίνει την δυνατότητα να εισάγετε νέα μέσα, όπως αποκόμματα οθόνης, με πιο γρήγορο και άνετο τρόπο.
Το Outlook καθιστά τη διαχείριση της επιχείρησής σας πιο περιεκτική, αλλά πολύ αποδοτική. Τώρα μπορείτε να προγραμματίσετε ηλεκτρονικές συναντήσεις, να ενσωματώνετε την πρόγνωση καιρού στα σχέδιά σας και να δείτε τα ημερολόγια των συναδέλφων σας για να βρείτε τον βέλτιστο χρόνο επικοινωνίας.